Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

نقش صندوق نسوز آرکا در اقتصاد مقاومتی

نقض برجام و اقتصاد مقاومتی

در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری شاهد خروج ایالات متحده آمریکا از برجام و نقض این توافق نامه بودیم; در ادامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد خروج آمریکا از برجام یک سرمایه برای انسجام ملی در کشور  است; ما می توانیم از این سرمایه دراقتصاد کشور استفاده کرده و به خودمان تکیه کنیم. ما نباید به بیگانگان امیدوار بوده و نگاهمان به بیرو ن باشد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: ایران سال هاست با این شرایط خو گرفته است; بنابراین رویکرد خود را با این ادبیات وفق داده و تحریم موجب می شود راهکارهایی برای خود پیدا کند. همچنین به موفقیت های چشمگیری نائل آید و حتی در مواردی با تحریم خودکفا شود. لذا در اقتصاد و نظام بانکی هم باید دنبال مسیرهای جدید بود.

استفاده از کالای ایرانی راه مقابله با تحریم

استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید کننده داخلی مهم ترین محور اقتصاد مقاومتی به شمار می رود; اقتصاد مقاومتی به این معناست که اقتصاد کشورمان در برابر تکانه های داخلی و خارجی مقاوم باشد; در این صورت هنگام تهدیدهای مختلف اقتصادی و سیاسی، اقتصاد کشور دچار تزلزل و فروپاشی نمی شود; بهترین روش فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای داخلی و بومی، تقویت تولید داخلی و بهبود کیفیت آنهاست.

در اقتصاد مقاومتی نگاه گروه صنعتی صندوق نسوز آرکا داده های درونی و اقتصاد ملی باشد; تا هم مشکلات اقتصادی نظیر تورم و بیکاری را بدین وسیله برطرف ساخت. و هم درآمدهای ملی و خانواده های ایرانی را بهبود بخشید و اقتصاد کشور را به پویایی رساند.

صندوق نسوز آرکا و اقتصاد مقاومتی

صندوق نسوز آرکا همواره اهداف بزرگ اجتماعی را سرلوحه خود قرار داده و بر اعتلای جامعه ایرانی همت گمارده است. در خط تولید صندوق نسوز آرکا، واحد کنترل کیفیت نظارت دقیقی بر همه امور دارد. بهترین برندهای مصرفی ایرانی انتخاب، بررسی و آزمایش قرار می گیرند. در صورت تایید کیفیت آن به خط تولید جهت ساخته شدن داده می شود.

گاوصندوق نسوز آرکا همواره تلاش داشته گاوصندوق هایی کاملا ایرانی تولید نماید. و سهم خود را در چرخه اقتصاد این مرز و بوم ادا کند.به همین منظور سال پیش شعاری در این ارتباط به عنوان سرلوحه کار خود قرار دادیم:

  • تمامی کارمندان شرکت صندوق نسوز آرکا از خانه خارج نمی شوند مگر برای تحقق آرامش کامل جامعه

سال 1397 علاوه بر تلاش برای رسالت های تدوین شده، مجموعه آرکا اهداف بلندی را در سر می پروراند که به برخی از آنان اشاره می کنیم

  • حمایت از تولید ملی
  • تولید و ساخت با کیفیت ترین محصولات
  • ایجاد اشتغال برای جوانان غیور کشور
  • فراهم کردن امکانات خدماتی برای خریداران

باشد که همگی در مسیر  اعتلا و سربلندی ایران عزیز و پیروز قرار بگیریم.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *