Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

تولید گاوصندوق دلخواه و سفارشی

تولید گاوصندوق دلخواه و سفارشی در شماره قبلی مقاله راجع به اصلی ترین فاکتور امنیت گاو صندوق مفصل توضیح داده شد.حال میخواهیم به تولید گاوصندوق با اشکال هندسی مختلف، تولید گاوصندوق دلخواه و سفارشی و همچنین تنوع رنگ در گاوصندوق ها صحبت کنیم.
گاوصندوق نسوز آرکا با توجه به سابقه دیرینه ای گه در تولید انواع گاو صندوق نسوز دارد اعم از گاوصندوق های غول پیکر جواهر فروشی تا گاوصندوق های کوچک هتل ها.با تلاش روز افزون و یاری خداوند به مرحله ای نائل شده است که پیچیده ترین گاو صندوق ها از لحاظ شکل در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن تولید میکند.
رنگ گاو صندوق نسوز آرکا برای صندوق های ضد سرقت سدری و برای مدل های فاقد سیستم ضد سرقت فیلی است.ما معتقد هستیم رنگ گاو صندوق تا حد امکان باید به گونه ای باشد که قابلیت استتار داشته باشد از این رو رنگ های تیره برای گاو صندوق ارجح هستند.گاهی برخی از مشتریان طراحی خاصی برای فضا دارند لذا میخواهند صندوق هم با طراحی داخلی آنها مطابقت داشته باشد.در هر صورت گاو صندوق نسوز آرکا قادر به تولید انواع گاوصندوق با متنوع ترین رنگ ها میباشد.

نویسنده : خانم زیبندی مسئول کنترل کیفی

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *