Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

حضور پررنگ صندوق نسوز آرکا در نمایشگاه بین المللی مشهد

حضور پررنگ صندوق نسوز آرکا در نمایشگاه بین المللی مشهد در بهمن ماه 1396

صندوق نسوز آرکا در نمایشگاه بین المللی مشهد حضور گرمی داشت; صندوق نسوز آرکا پیشینه درخشانی در صنعت تولید انواع گاوصندوق  و درب های خزانه و صندوق های آسانسوری دارد; و همواره یکی از شرکت کنندگان مطرح دوره های مختلف نمایشگاه های بین المللی مشهد و سایر شهرهای کشور بوده است; بالاترین آمار حضور این شرکت ، مربوط به دوره های متناوب نمایشگاه طلا و جواهر است; این آمار بالا، از آن جهت قابل تامل است که رابطه مستقیمی بین صنف فروشندگان و سازندگان طلاوجواهر با مسائل امنیتی وجود دارد; محصولات صندوق نسوز آرکا، شامل مدل هایی مختص به این صنف است; از جمله گاوصندوق های زیرویترینی و صندوق های آسانسوری.

در نمایشگاه های ویژه طلاو جواهر ، معمولا علاوه بر فروشندگان ، تولیدکنندگان و سازندگان هم حضور می یابند; در این بخش از صنف مذکور، وجود دستگاه ها و ابزارهای امنیتی ، از جمله گاوصندوق های ایمن، بسیار لازم و مورد توجه است. علاوه بر نمایشگاه های طلا و جواهر، سایر نمایشگاه ها با موضوعات دیگر هم مورد توجه این شرکت می باشد. نمایشگاه لوازم خانگی ، نمایشگاه صنعت ساختمان، نمایشگاه مبلمان اداری، و نیز نمایشگاه فروش اقساطی کالا ، از این موارد هستند. این نشان می دهد که محصولات شرکت صندوق نسوز آرکا ، تامین کننده ی نیاز کلیه ی اقشار و اصناف جامعه است.

در بخش لوازم خانگی ، محصولاتی با تناسب مصرف خانگی عرضه می شوند; در نمایشگاه صنایع ساختمان، کالاهایی ویژه ی این صنعت ، از جمله در ب های خزانه ، خزانه های خانگی و تجاری به نمایش در می آیند. گاوصندوق هایی که مورد مصرف اداره ها ، سازمان ها و شرکت های تجاری هستند ، معمولا در نمایشگاه های مبلمان و لوازم اداری عرضه می شوند.

برگزاری نمایشگاه مشهد و حضور گاوصندوق آرکا

همزمان با  نگارش این مطلب ، نمایشگاه بین المللی فروش اقساطی مشهد در حال برگزاریست; این نمایشگاه ، از نظر تنوع و تعداد شرکت کنندگان ، گستره و کمیت بالایی دارد; نمایشگاه لیزینگ ، در واقع فرصتی برای بازدیدکنندگان و خریداران کالاهای عمدتا پرمصرف است; تا بتوانند با استفاده از شرایط ویژه ی آن ، اقدام به خرید کالای مورد نظر خود نمایند; شرایط و تسهیلاتی از قبیل تقسیط ، تخفیفات ویژه، اشانتیون های جذاب، امتیازات متفرقه در کنار عرضه کالا ها و خدمات و غیره.

به این ترتیب ، خریداران و افرادی که در ایام و ماه های گذشته قصد خرید گاوصندوق و سایر محصولات مشابه را داشته اند ولی به دلیل محدودیت در پرداخت هزینه ها ، موفق به خرید نگردیده اند، می توانند در ایام پیش روی، از این فرصت استثنایی بهره ببرند. تنوع کالاهای عرضه شده در غرفه صندوق نسوز آرکا، بسیار مطلوب است. انتخاب و خرید در محل غرفه ، با توجه به حضور مدیران فروش شرکت ، و اطلاعات فنی که این مدیران فروش در اختیار بازدیدکنندگان می گذارند ، می تواند باعث نتیجه ای خوب از خرید شما شود.

مهم ترین مزیت غرفه داری در نمایشگاه

علاوه بر این، این غرفه، فرصتی را فراهم می سازد تا با جدیدترین محصولات این شرکت آشنا شوید; از آنجایی که ایام نمایشگاه محدود به چند روز است، لذا استقبال زیادی از غرفه ها صورت می گیرد; بنابراین بهتر است پیش از شروع نمایشگاه، برای ساعت و روز بازدید برنامه ریزی داشته باشید; چرا که با نزدیک شدن با ساعات پایانی نمایشگاه خصوصا در روزهای آخر، ازدحام و مراجعه به حد زیادی بالا می باشد; همین امر باعث کاهش کیفیت کار مدیران غرفه و نیز حضور مراجعه کنندگان خواهد بود.

سعی نمایید در هنگام حضور در غرفه، کلیه اطلاعات اعم از مدل های گاوصندوق ها ، وزن گاوصندوق ، کیفیت رمز و قفل گاوصندوق ، شرایط نصب و تحویل و نیز قابلیت های جانبی صندوق ها را از غرفه داران بخواهید تا در نهایت بتوانید ، محصولی با کیفیت و شرایط عالی برای منزل و محل کار خود خریداری نماید. در پایان قابل ذکر است که تاریخ نمایشگاه بین المللی فروش اقساطی مشهد از 25 الی 29 بهمن ماه جاری بوده و غرفه صندوق نسوز آرکا واقع در سالن ابوسعید از ساعت 16 تا 22 پذیرای حضور گرم شما خواهد بود.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید   

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *