شیوه های پرداخت و ارسال گاوصندوق

در هر کدام از روش های خرید گاوصندوق های آرکا، خرید اینترنتی( از سایت مرجع گاوصندوق آرکا)، خرید تلفنی و خرید حضوری، در ابتدا پیش فاکتور به شرح: قیمت گاوصندوق طبق لیست، نوع رمز و سایر جزئیات تایید شده از جانب سفارش دهنده برای مشتری صادر می شود.

پس از تایید پیش فاکتور توسط مشتری، مبلغ توافق شده به شماره حساب مندرج در فاکتور، به حساب شرکت واریز شده و بر مبنا شهر مقصد و آدرس، گاوصندوق از طریق بخش خدمات و باربری ارسال می شود و در نهایت به دست مشتری می رسد.

لازم به ذکر است تمامی این مراحل با هماهنگی و زیر نظر کارشناسان فروش و فنی شرکت آرکا صورت می گیرد.

خرید حضوری کمی متفاوت تر است؛ به نحوی که فاکتور به صورت دستی صادر می شود و محصولات از نزدیک توسط کارشناسان فروش و نمایندگان شرکت آرکا معرفی می شوند و پس از تایید و پسند مشتری، تسویه و در نهایت با هماهنگی نیروهای شرکت گاوصندوق آرکا محصول به فروش رسیده ارسال و تحویل مشتری می گردد.

بدیهی است به علت شرایط فعلی کرونا مردم به سوی خرید های اینترنتی روی آورده اند. آمار هم بیانگر این امر می باشد.

به علت استقبال مردم از خرید اینترنتی، شرکت گاو صندوق آرکا، برای عزیزانی که به صورت اینترنتی و از سایت گاوصندوق آرکا ثبت سفارش و خرید می کنند؛ چهارد درصد تخفیف فروشگاهی برای تمامی محصولاتش در نظر گرفته است.

خریدار می تواند به راحتی در منزل خود، از محصولات آرکا که شامل: انواع گاوصندوق خانگی، گاوصندوق اداری، گاوصندوق های بانکی، گاوصندوق آسانسوری، گاوصندوق زیر ویترینی، درب خزانه، صندوق هتلی و حتی محصولات سفارشی است، بازدید کند و درصورت پسند، با 4% تخفیف گاوصندوق خود را بصورت اینترنتی خریداری کند.

در هنگام خرید اینترنتی به نماد اعتماد الکترونیکی سایت مربوطه دقت کنید.

مشتریان آرکا به محصولات آرکا اطمینان کامل دارند و مطمئن هستند که گاوصندوقشان با همان ویژگی که سفارش کرده اند دریافت می کنند.

شرکت گاوصندوق آرکا به پاس احترام از اعتماد مشتری های خود تمام تلاش خود را به کار گرفته است که محصولاتش را با بهترین کیفیت و ایمنی تحویل مشتری بدهد.

شرکت آرکا، ضامن گاوصندوق های خود می باشد و به همین امر 2 سال گارانتی، خدمات پس از فروش مادام العمر و پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته است؛ چرا که کیفیت و اعتماد به راحتی به دست نمی آید.

وجود نواقص در کالاها

در صورت مشاهده مشکل یا نقص در محصولات گاوصندوق نسوز آرکا با قسمت خدمات (36666001-051) تماس بگیرید.
در صورت امکان رفع عیب در محل ، توسط کارشناس مربوطه رفع می گردد.
(برداشتن هزینه منوط به تشخیص کارشناس شرکت گاوصندوق نسوز آرکا و نوع ضمانت نامه کالای خریداری شده اعلام می گردد.)
چنانچه کارشناس تشخیص دهد در محل امکان رفع عیب نیست گاوصندوق با هزینه شرکت تعویض می گردد.

در این بخش به شیوه پرداخت و ارسال گاوصندوق پرداختیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فنی ما در واحد خدمات تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

پیج اینستاگرام گاوصندوق آرکا