Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

نوسانات ارز و بهای تمام شده گاوصندوق

آیا می دانید بهای گاوصندوق در حقیقت چند است؟ گاوصندوق ابزاری برای تامین امنیت و ایجاد آسایش و آرامش کامل در خانواده و محل کار است. به واسطه داشتن چنین رسالت سختی، باید در ساخت این وسیله نهایت دقت انجام شود.

آشنایی با اجزای گاوصندوق

 مواد اولیه سازنده گاوصندوق مهمترین رکن در تعیین میزان کیفیت آن است. یک گاو صندوق نسوز مناسب و ایمن از مواد مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از این مواد در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. یراق آلات، قفل و رمز، دستگیره، قطعات تراشکاری، ورق آلات، بتن و…همان طور که مشخص است بیشتر این مواد از جنس آهن هستند.

نوسانات ارز و بهای گاوصندوق

در بازار ایران شاخه صنایع فلزی رابطه کاملا مستقیمی با بازار سرمایه و بازار ارز دارد. تولیدکنندگان گاوصندوق و درب های خزانه، دغدغه زیادی برای تهیه مواد اولیه خود دارند. تغییرات نرخ دلار، علاوه بر ملتهب کردن بازار، تاثیرات سوئی بر روند تولید گاو صندوق می گذارد. خرید ورق آلات و قطعات تراشکاری گاوصندوق در شرایط فعلی برای تولیدکننده گاوصندوق، امری دشوار شده است. ارائه دهندگان و عرضه کنندگان بازار آهن، به دلیل نوسان قیمت دلار، برای فروش خود ریسک نکرده و از فروش اعتباری به مشتریان خود امتناع می کنند.

شرایط تولید کنندگان گاو صندوق

تولید کننده ناچار است بهای ورق آلات و مواد اولیه گاوصندوق را به صورت پیش خرید و یا نقدی، پرداخت کند. این پرداخت نقدی آن هم با بهای بالا اثر منفی بر تولید گاو صندوق می گذارد; مهم ترین تاثیر مسائل گفته شده، بالا رفتن بهای تمام شده هر واحد تولیدی است; این افزایش موجب بالا رفتن قیمت گاوصندوق و در نتیجه ایجاد فشار بر خریداران است; فروشندگان مجبورند بهای گاوصندوق را نقدا دریافت کنند; در نتیجه حجم فروش پایین آمده و تولید کنندگان برای پرداخت تعهدات خود در محدودیت قرار می گیرند.

در این وضعیت گاوصندوق که یک کالاهای مهم در ایجاد امنیت است، از سبد خریداران و افراد جامعه حذف می شود; و این امر موجب خدشه دارشدن امنیت مالی و روانی جامعه می شود; بهترین راه حل در این شرایط در دستان دولت مردان است; با حمایت از تولیدکنندگان و ارائه ارز دولتی به واردکنندگان و عرضه کنندگان مواد اولیه، شرایط بهتر می شود.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *