Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

جشنواره عیدانه تخفیف 8 درصدی گاوصندوق آرکا

شرکت صندوق نسوز آرکا، به مناسبت عید بزرگ مبعث و عید نوروز، جشنواره ای با 8 درصد تخفیف برای تمامی مردمان عزیز ایران، همکاران و نمایندگان محترم آرکا که قصد خرید گاوصندوق دارند، در نظر گرفته است.

نکته جالب دیگر اینجاست: شما عزیزان می توانید با خرید از فروشگاه اینترنتی آرکا که خود نیز شامل 4% تخفیف خرید گاوصندوق می باشد. علاوه بر 8درصد تخفیف عیدانه گاوصندوق آرکا، تا 12% تخفیف جهت خرید گاو صندوق بهره مند شوید.

جشنواره خرید گاوصندوق

بازه زمانی جشنواره عیدانه گاوصندوق آرکا

جهت بهره مند شدن از جشنواره عید تا عید تخفیف 8 درصدی آرکا برای خرید گاوصندوق، تنها به مدت یک هفته مهلت دارید.

این جشنواره از عید مبعث (21 اسفند ماه سال 1399) آغاز می شود و تا پایان ماه اسفند (28 اسفند ماه سال 1399) ادامه دارد.

شرایط بهره مندی از جشنواره خرید گاوصندوق آرکا

جشنواره عیدانه گاوصندوق آرکا، که شامل 8 درصد تخفیف خرید گاوصندوق آرکا است، برای عموم در نظر گرفته شده است و تنها به مدت یک هفته مهلت دارید تا از این فرصت عالی استفاده کنید.

گاوصندوق های آرکا، در این جشنواره تا 8 درصد تخفیف و در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا تا 12 درصد تخفیف برای شما عزیزان به فروش و ثبت سفارش می شود.

پس اگر برای منزل، محل کار و حتی جهت همکاری و نمایندگی قصد تهیه گاوصندوق نسوز، ضدسرقت، با گارانتی و خدمات مادام العمر دارید، می توانید از این فرصت یعنی جشنواره عیدانه آرکا بهره مند شوید و با قیمتی مناسب گاوصندوقی درجه یک و با ضمانت تهیه کنید.

  • توجه داشته باشید؛ 8% تخفیف جشنواره آرکا، برای محصولات مدل ” MZ ” (مجهز به سیستم ضد سرقت) این شرکت صدق می کند و برای سایر مدل ها( مدل های MS، HMZ و …) شامل 4% تخفیف عیدانه آرکا می شوند.

خدمات ویژه شرکت گاوصندوق آرکا به مشتریان خود

گارانتی

شرکت صندوق نسوز آرکا، جهت حفظ آرامش کامل مشتریان خود، برای محصولاتش 2سال گارانتی در نظر گرفته است و در هنگام تحویل گاوصندوق به مشتری، برگه ضمانت نامه 2 ساله گاوصندوق آرکا هم به ایشان تحویل می گردد.

خدمات پس از فروش گاوصندوق

علاوه بر ضمانت، شرکت آرکا، برای تمامی محصولاتش، خدمات پس از فروش مادام العمر در نظر گرفته است؛ در نتیجه اگر محصولات آرکا را خریداری کرده اید، هیچ نگرانی بابت صندوقتان نداشته باشید، چرا که جدا از کیفیت عالی به علت بکارگیری از مواد خام درجه یک و آزمایش شده، آرکا با ارائه خدمات مادام العمر توسط مشاورین مجرب و نیروهای آموزش دیده و معتمد، خیال شما را از جانب محصولات آرکا آسوده کرده است.

ارسال رایگان گاوصندوق

شرکت آرکا، جهت کاهش هزینه مشتریان و رفع نگرانی خریداران گاوصندوق، از بابت هزینه سنگین باربری و حمل و نقل گاوصندوقشان، محصولاتش را به صورت رایگان تا شهر مقصد حمل میکند.

در نتیجه می توانید؛ با خرید گاوصندوق آرکا، دیگر نگران هزینه حمل و نقل صندوقتان نباشید و از ارسال رایگان تا شهر مقصد آرکا بهره مند شوید.

علت فرصت شمردن جشنواره عید تا عید آرکا

این هفته بهترین فرصت برای عزیزانی است که قصد خرید گاوصندوق درجه یک و باضمانت دارند.

ما در اینجا علت این امر را بصورت خلاصه بیان می کنیم:

  1. بهره مندی از 8 درصد تخفیف خرید گاوصندوق آرکا
  2. دو سال ضمانت محصولات آرکا
  3. خدمات پس از فروش مادام العمر
  4. ارسال رایگان تا شهر مقصد
  5. تهیه گاوصندوقی ضدسرقت، نسوز، درجه یک و فوق ایمن

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *