Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

درب خزانه گاوصندوق آرکا

درب خزانه گاوصندوق چیست

درب خزانه گاوصندوق یکی دیگر از محصولات تولیدی و البته پر استقبال گروه صنعتی صندوق نسوز آرکا می باشد; علت استقبال زیاد مشتریان از درب های خزانه آرکا ایمنی و کیفیت بالای آن است; ضمن این که با توجه به کارآیی و نحوه استفاده از آن مشتریان خاصی اقدام به سفارش آن می کنند; تمام اجزای درب های خزانه کاملا با سفارش مشتری تولید می شوند; از ابعاد گرفته تا انواع سیستم های بازدارنده و محافظ، رمزها، نوع ورقه ها و قطر زبانه ها همگی سفارشی می باشد. در حقیقت دست خریدار کاملا باز است تا ایمنی مد نظر خود را با آرامش کامل و امکانات دلخواه به دست آورد.

درب خزانه در چه مکان هایی کاربرد دارد

درب خزانه گاوصندوق در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، اسلحه خانه ها، عتیقه فروشی ها، سنگ های قیمتی، پژوهش سراها کاربرد دارند; همین مکان ها هم بیشترین سفارش کننده و خریدار این محصول هستند; علت این کارآیی را می توان امنیت فوق العاده زیاد این درب ها دانست; مخصوصا این که در کنار درب خزانه می توان از درب محافظ هم استفاده کرد; این کار امنیت بالای درب خزانه را بیشتر از قبل هم می کند; همچنین می توان از درب فرار برای استفاده بهتر از وقت و همین طور پیش بینی و جلوگیری از شرایط بد احتمالی استفاده نمود.

درب محافظ خزانه

درب های محافظ همراه با درب های خزانه تعبیه می شوند; نصب آن ها اغلب برای بانک ها توصیه می شود; یکی از فواید این درب ها صرفه جویی در زمان است; به این صورت که وقتی کاربر در داخل خزانه است، برای بهره وری در زمان می توان درب محافظ را بست و درب خزانه را باز نگه داشت; در این شرایط امنیت کاربر هم کاملا تامین است. درب محافظ آرکا مدل 2500 نمونه خوبی از این درب ها می باشد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نویسنده: منفرد، مدیر فروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *