Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

دانستنی هایی در مورد سیف باکس هتلی

دانستنیهایی در مورد سیف باکس هتلی (گاوصندوق های یکجداره هتلی)

در این مقاله به برخی از ویژگی های سیف باکس هتلی و دلایل اهمیت آن می پردازیم.

نکات حائز اهمیت در هنگام خرید گاوصندوق

گاوصندوقی که شما قصد استفاده از آن را دارید باید با نوع نیاز و نیز امکانات و فضای موجود در محل نصب آن متناسب باشد. برخی هنگام خرید و تهیه گاوصندوق ، به این نکته توجهی ندارند و پس از نصب صندوق و بروز مشکلات متعدد ، متوجه خواهند شد که خرید خوب و صحیحی انجام نداده اند.

نیاز شما به یک گاوصندوق می تواند بر حسب شغل شما ، میزان وجوه نقدی ، میزان و نوع اسناد و مدارک با ارزش شما و یا اشیای قیمتی که قصد نگهداری آن را دارید متغیر باشد. جدای از نوع نیاز ، شرایط محیطی و محل نصب گاوصندوق هم نقش بسزایی در انتخاب شما خواهد داشت. ممکن است شما در محل مورد نظر محدودیت هایی برای نصب گاوصندوق خود داشته باشید. اعم از محدودیت فضا و یا محدودیت وزنی. برخی اماکن و ساختمان ها با توجه به نوع ساخت آن ، ممکن است میزان تحمل و وزن آنها محدود باشد. شما هنگام خرید گاوصندوق حتما باید این مسئله را مد نظر داشته باشید. چرا که بعد از نصب یک گاوصندوق با وزن بیشتر از تحمل ساختمان ، احتمال بروز آسیب و حادثه در مواقعی مانند تکان های شدید و جابجایی گاوصندوق بروز دهد. علاوه بر وزن ، مقدار فضای موجود هم مسئله مهمی در نوع انتخاب شماست. محل نصب یک گاوصندوق باید در بهترین نقطه ساختمان باشد که از نظر دسترسی و در معرض دید بودن باید شرایط خاصی داشته باشد. جهت تعیین محل نصب گاوصندوق خود فضای موجود آن را هم بررسی کنید تا با حجم گاوصندوق تناسب داشته باشد. در برخی موارد هست که ساختمان فضای محدودی دارد پس شما ناچار به انتخاب یک گاوصندوق کوچک هستید.

با توجه به موارد ذکر شده فوق ، می توان گاوصندوق های یکجداره سیف باکس را مدنظر خود قرارداد. خرید صندوق های یکجداره در کنار مسائلی از قبیل محدودیت وزن و فضا ، دلایل دیگری هم میتواند برای خریدار داشته باشد. در این مقاله به برخی ویژگی های خاص صندوق های سیف باکس یکجداره اشاره خواهد شد:

ویژگی های سیف باکس هتلی

سیف باکس هتلی

قابلیت حمل:

صندوق سیف باکس بصورت میانگین وزنی در حدود 15 تا 20 کیلوگرم دارد. در مواقعی شما قصد دارید مدارک و وجوه خود را در محفظه ای ایمن گذاشته و براحتی آن را جابجا کنید. البته این مورد باید با حفظ مسائل امنیتی همراه باشد چراکه سیار بودن صندوق شما ، کار را برای سارقین راحت تر خواهد کرد.

قابلیت اتصال به دیوار و زمین:

با توجه به ابعاد کوچک و نیز وزن پایین ، شما میتوانید سیف باکس خود را با استفاده از پیچ های رولبولت ضخیم به دیوار یا کف متصل کنید. با این کار ، علاوه بر سهولت در استفاده از صندوق ، میزان امنیت ان هم افزایش خواهد یافت.

ابعاد و اشکال متنوع:

صندوق های یکجداره بدلیل اینکه جداره بتن خور ندارند و وزن آنها کم است ، این قابلیت برای تولید کننده وجود دارد که سیف باکس را با ابعاد و اشکال هندسی دلخواه  و متنوع برای خریدار تولید کند. بنابراین خریدار و مصرف کننده با توجه به نوع نیاز و اشیایی که باید داخل سیف باکس نگهداری کنند میتوانند صندوق خود را سفارش دهند.

قابلیت جاسازی داخل جداره دیوار یا زمین:

حجم سیف باکس کم است. پس میتوان آنرا در داخل جداره دیوار ها ، کمد دیواری و یا کف زمین جاسازی و مخفی کرد.

توجیه اقتصادی در تیراژ بالا:

یکی از متداول ترین موارد مصرف سیف باکس یکجداره ، استفاده در هتلها و سوییت های مسافری است. مدیران و مالکان هتل ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، اقدام به تعبیه محفظه امن برای نگهداری اسناد و مدارک مسافران در داخل اتاق ها می کنند. این کار علاوه بر اینکه مسئولیت نگهداری را از هتل سلب میکند ، امنیت و آرامش خاطری بیشتر به مسافران می دهد. بنابراین هتلها با توجه به تعداد بالای اتاق ها نیاز به تهیه یک صندوق ایمنی با قیمت به صرفه دارند. سیف باکس های یکجداره ، بهترین گزینه برای آنها بشمار میآید. به همین دلیل است که نام صندوق های هتلی برای این نوع کالا رایج شده است.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

شرکت آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز، هتلی و … می باشد. سیف باکس های هتلی آرکا علاوه بر ظاهر شکیل و زیبا، مجهز به انواع رمز مکانیک و دیجیتال هستند که امنیت این سیف باکس های هتلی را دو چندان می کنند.

شرکت آرکا با تولید انبوه سیف باکس های هتلی، هتل هایی از قبیل هتل میثاق و هتل جوادالائمه را با صندوق های هتلی آرکا تجهیز کرده است.

جهت ثبت سفارش به صورت اینترنتی، می توانید از وبسایت رسمی گاوصندوق آرکا  محصول مورد نظر خود را با چهار درصد تخفیف فروشگاهی آرکا، خریداری کنید.

جهت مشاهده محصولات، توضیحات گاوصندوق ها و فروشگاه اینترنتی آرکا اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات آرکا اینجا کلیک کنید.

پیج اینستاگرام گاوصندوق آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *