Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

وجه تمایز گاوصندوق های mm و ms آرکا

تفاوت  گاوصندوق های mm وms صندوق های نسوز آرکا

در این شماره از مقاله قصد داریم به وجه تمایز گاوصندوق های mm وms صندوق های نسوز آرکا و بیان وجه تمایز آن ها بپردازیم. همان طور که واضح است بررسی و تفحص به منظور یافتن راهی درست و ایمن برای رفع دغدغه امنیت کار دشوار و پیچیده ای است. قرن های متمادی و گذر زمان همواره یادآور این مهم بوده است  که انسان ها در اندیشه محافظت از تمامی متعلقات گران بها و ارزشمند خود بوده اند تحقیقات گسترده در این زمینه بیانگر آن است که حفظ اشیا گران قیمت در مقابل سرقت و حوادث طبیعی و آتش سوزی از سالیان دور کاری بس دشوار و یک  مشکل بزرگ تلقی میشده است. پیگیری یافتن راه حلی برای این مشکل منجر به ظهور اولین صندوق چه های فلزی از جنس آهن در قرن پیش شد.

هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری در تمام عرصه ها گاو صندوق هایی مجهز و فوق ایمن تولید و به بازار ارائه می شود. گاو صندوق های تولیدی شرکت آرکا از تنوع بالایی برخوردار است به طوری که برای ابعادی خاص حدود پانزده مدل وجود دارد. البته شایان ذکر است این گاو صندوق ها تماما نسوز بوده و مقاوم به حرارت هستند. لازم است چند مورد از استانداردهای شرکت آرکا که در تمامی گاوصندوق های تولیدی این شرکت رعایت می شود را بیان نمود.

در مدل های ms ضخامت ورق ها بیشتر از مدل mm می باشد. در مدل ms سیستم زبانه ها و دستگیره قوی تر از مدل mm است. رنگ های مدلms  به صورت استاندارد فیلی می باشد اما در مدل  mm قهوه ای است.

سیستم ضدسرقت

از لحاظ کیفیتی و امنیتی در رده بعد از مدل مجهز به سیستم ضد سرقت قرار دارند; از آنجا که گاو صندوق کالایی است که مستقیما با دارایی ها و سرمایه های افراد در ارتباط است، پیشنهاد شرکت صندوق نسوز آرکا این است که تا جایی که شرایط مهیاست بین گاو صندوق خوب و خوب تر حتما گزینه خوبتر انتخاب شود; چرا که امنیت موضوع ریسک پذیری نیست.

لازم به ذکر است هر دو مدل MS و MZ قابلیت نصب رمز مکانیک و دیجیتال را دارند; رمز دیجیتال کره ای از چند جهت نسبت به رمزهای مکانیکی بهتر است; اولا اینکه کار با آن راحت و سریع است; دوما اگر دو بار پیاپی رمز را اشتباه وارد کنیم رمز برای مدتی از کار خواهد افتاد; سوما تغییر رمز آن بر خلاف مدل های مکانیکی در کسری از زمان امکان پذیر است; چهارما این که از لحاظ ظاهری شکیل تر بوده و به علم روز دنیا نزدیک تر است.

توصیه مشاوران شرکت گاوصندوق آرکا

به طور کلی بنا به دلایل زیر استفاده از گاو صندوق نسوز آرکا را به تمامی شهروندان توصیه می کنیم:

گاو صندوق نسوز آرکا مفتخر است به تولید گاوصندوق های ضد سرقت،ایمن و نسوز با به روزترین امکانات از جمله سیستم هوشیار و رتبه اول در خدمات و بروزرسانی گاو صندوق را در سال جاری از آن خود کرده است. ما به مهمترین دارایی هموطنانمان که همان آرامش خاطر است بها داده و به بهترین نحو در صدد تحقق آن هستیم.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *