Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاو صندوق های هتلی در چه مواردی استفاده می شود

وجود گاوصندوق های هتلی در هتل و مسافرخانه ضروری است. امکان دارد مسافران مقادیری پول، اشیای گران بها و یا مدارک و اسناد به همراه داشته باشند. طبیعتا ضروری است که دارایی و موجودیشان در دسترس باشد. داشتن یک مکان امن برای نگهداری موارد ذکر شده احساس امنیت را برای آن ها به ارمغان می آورد. بنابراین داشتن یک گاوصندوق داخل اتاق هتل و یا مسافر خانه می تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود. در صورت داشتن صندوقی امن مسافران می توانند با آرامش به گردش و کارهای خود بپردازند. همین امر باعث استقبال مسافران از هتل هایی با اتاق های مجهز به گاوصندوق می شود.

خدمات گاو صندوق های هتلی آرکا

شرکت تولیدی گاوصندوق نسوز محمدزاده صاحب برند آرکا ( آرامش کامل ) می باشد. این شرکت تولید کننده انواع گاوصندوق های هتلی است. علاوه بر آن شما می توانید گاوصندوق مورد نظر خود را به مهندسان شرکت آرکا سفارش دهید. مطابق با سلیقه و شکل ظاهر و تم هتل خود می توانید گاوصندوق های هتلی خود را داشته باشید. در این صورت گاوصندوق های هتلی منحصر به فردی در هتل شما وجود خواهد داشت. حتی برند خود را در گاوصندوق هتلی خود تبلیغ کنید.صندوق های متحد الشکل جلوه ویژه ای به هتل شما می دهد.حتی می توانید برای اتاق های بهتر و بزرگتر نوع متفاوتی از صندوق هتلی را سفارش دهید. در تمام این موارد می توانید از مشاوره رایگان مشاوران شرکت گاوصندوق آرکا نهایت استفاده را ببرید.

فروشگاه اینترنتی صندوق های ایمن آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *